display result search

شنبه تا چهارشنبه از ساعت 12:25 به مدت 15 دقیقه

این هفته فصل اول رو با موضوع سازمان بهزیستی شنیده شد...

آگاهی كامل و به روز از شرح وظایف و اهداف سازمانها و همینطور نحوه ارائه خدمات به ما كمك میكنه تا در نحوه مطالبات زاویه دید جدید و كاربردی داشته باشیم. علاوه بر این تعامل مثبت بین افراد جامعه و سازمانها اتفاق نمیفته مگر اینكه تعریف شفاف و واقعی از توانمندیها و ظرفیتها داشته باشیم. در برنامه فصل اول سعی میشه تا به چالش كشیدن نظرها و دیدگاهها و با استفاده از مستندات روز جامعه به تعاملی سازنده و كارساز برسیم. مشاركتی كه میتونه ما رو سریعتر به هدف برسونه .برای این مهم لازمه كه صریح و بی پرده از مشكلات و انتقادهای شما بشنویم و پاسخ رو از زبان مسئولین زیربط بشنویم.
روز شنبه با عنوان كلی سازمان بهزیستی به موضوع فعالیتهای پیشگیری سازمان بهزیستی و اهمیت پیشگیری و رابطه ان با سلامت اجتماعی میپردازیم.
گوینده برنامه: خانم راضیه هاشمی
هماهنگی: خانم حمیده قادری
كارشناس حضوری:دكتر فرید براتی رییس مركز توسعه پیشگیریو درمان اعتیاد
تهیه كننده: علی نوبخت

مرتبط با این خبر

  • مهارتهای ابتدایی برای ارتباط موثر با مشتری

  • «فصل اول» و منافع مشتری

  • «فصل اول» و رابطۀ خوب با مشتری

  • تملك ایده توسط صاحبان كار

  • «فصل اول و محدودۀ ساخت و توزیع برای رقابت در كسب‌و‌كار

  • «فصل اول» و محدوده‌ها و جغرافیای بازار فروش

  • «فصل اول» و محدوده‌های رقابتی و رسالت كسب و كار

  • فصل اول و وضعیت كسب و كار

  • ارزیابی تهدیدهای كسب و كار

  • «فصل اول»