display result search

شنبه تا چهارشنبه از ساعت 12:25 به مدت 15 دقیقه

یكشنبه 27 بهمن 98 فصل اولُ با موضوع هفتگی رابطۀ خوب با مشتری شنیدید.

یكی از مهمترین راه‌های گسترش كسب و كار داشتن مهارت دربارۀ جذب مشتری و از اون مهم‌تر حفظ مشتریه. برای این منظور روش‌ها و تجربه‌های گوناگونی وجود داره كه متناسب با نوع كار این مهارت‌ها، كاربردها و جایگاه‌های گوناگونی داره. در این قسمت از برنامۀ فصل اول در این باره گفتگو می‌كنیم.

فصل اولُ هر روز هفته از شنبه تا چهارشنبه بشنوید. ضمنا می‌تونید از طریق سایت رادیو جوان و بخش آرشیو برنامه‌ها این قسمت و قسمت‌های دیگر رو دریافت كنید.

تهیه كننده: علی نوبخت
گوینده: هستی‌دخت توكل
گزارشگر: فریبا آیینی

مرتبط با این خبر

  • مهارتهای ابتدایی برای ارتباط موثر با مشتری

  • «فصل اول» و منافع مشتری

  • تملك ایده توسط صاحبان كار

  • «فصل اول و محدودۀ ساخت و توزیع برای رقابت در كسب‌و‌كار

  • «فصل اول» و محدوده‌ها و جغرافیای بازار فروش

  • «فصل اول» و محدوده‌های رقابتی و رسالت كسب و كار

  • فصل اول و وضعیت كسب و كار

  • ارزیابی تهدیدهای كسب و كار

  • «فصل اول»

  • «فصل اول» و نحوۀ غرفه‌سازی و تبلیغات در نمایشگاه