display result search

شنبه تا چهارشنبه از ساعت 12:25 به مدت 15 دقیقه

دوشنبه 28 بهمن 98 فصل اولُ با این سوال به جز منافع مشتری باید به چه چیزی فكر كنیم شنیدید.

داشتن رابطه‌ای موثر با خریدار و مشتری، هنر و مهارتیه كه برای هر صاحب كسب و كاری لازمه. البته به شرطی كه دغدغۀ گسترش كار و موفقیتُ داشته باشه و نگاهش به آیندۀ كار مثبت و روشن باشه! در این خصوص مفهوم مهمی وجود داره: فكر به منافع خودمون و مشتری! در این قسمت از برنامۀ فصل اول در این‌باره به بحث و گفتگو نشستیم.

فصل اولُ هر روز هفته از شنبه تا چهارشنبه بشنوید. ضمنا می‌تونید از طریق سایت رادیو جوان و بخش آرشیو برنامه‌ها این قسمت و قسمت‌های دیگر رو دریافت كنید.

تهیه‌كننده: علی نوبخت
گوینده: هستی‌دخت توكل
گزارشگر: فریبا آیینی

مرتبط با این خبر

  • مهارتهای ابتدایی برای ارتباط موثر با مشتری

  • «فصل اول» و رابطۀ خوب با مشتری

  • تملك ایده توسط صاحبان كار

  • «فصل اول و محدودۀ ساخت و توزیع برای رقابت در كسب‌و‌كار

  • «فصل اول» و محدوده‌ها و جغرافیای بازار فروش

  • «فصل اول» و محدوده‌های رقابتی و رسالت كسب و كار

  • فصل اول و وضعیت كسب و كار

  • ارزیابی تهدیدهای كسب و كار

  • «فصل اول»

  • «فصل اول» و نحوۀ غرفه‌سازی و تبلیغات در نمایشگاه