display result search

شنبه تا چهارشنبه از ساعت 12:25 به مدت 15 دقیقه

سه شنبه 26 آذر 98 فصل اولُ با موضوع نقش نام تجاری در بیان شخصیت و بیان مشخصات استفاده كننده شنیدید.

برای اینكه در كسب و كار موفق باشیم و همین طور برای اینكه در معرفی و عرضه محصولات در بازار رقابت پیشرو باشیم، لازمه نام تجاری محصول ما بتونه با خریداران ارتباط برقرار كنه و این مهم اتفاق نمی‌افته مگر اینكه مشتری و خواسته‌ها و مختصات خرید و خریدار رو بشناسیم. این موضوع بهانۀ بحث و گفتگوی كارشناسی این قسمت از فصل اول بود.

فصل اولُ هر روز هفته از شنبه تا چهارشنبه بشنوید. ضمنا می‌تونید از طریق سایت رادیو جوان و بخش آرشیو برنامه‌ها این قسمت و قسمت‌های دیگر رو دریافت كنید.

تهیه كننده: علی نوبخت
گوینده: پروین كرمی
گزارشگر: فریبا آیینی

مرتبط با این خبر

  • مهارتهای ابتدایی برای ارتباط موثر با مشتری

  • «فصل اول» و منافع مشتری

  • «فصل اول» و رابطۀ خوب با مشتری

  • تملك ایده توسط صاحبان كار

  • «فصل اول و محدودۀ ساخت و توزیع برای رقابت در كسب‌و‌كار

  • «فصل اول» و محدوده‌ها و جغرافیای بازار فروش

  • «فصل اول» و محدوده‌های رقابتی و رسالت كسب و كار

  • فصل اول و وضعیت كسب و كار

  • ارزیابی تهدیدهای كسب و كار

  • «فصل اول» و نحوۀ غرفه‌سازی و تبلیغات در نمایشگاه