display result search

شنبه تا چهارشنبه از ساعت 12:25 به مدت 15 دقیقه

دوشنبه 25 آذر فصل اولُ با موضوع نقش نام تجاری در بیان فواید و فرهنگ شنیدید.

این مفهوم متدوال و قابل فهم و مشخصیه كه نام تجاری هر محصول معرف فواید و حتی فرهنگ اجتماعی مرتبط با كالا باشه. این كه چطور به یك نام تجاری مناسب با این مشخصات برسیم مقولۀ مهمتریه كه نیاز به كارشناسی و تحقیق و تجربه داره.

در این قسمت از برنامۀ فصل اول در این باره به بحث و گفتگو نشستیم.

فصل اولُ هر روز هفته از شنبه تا چهارشنبه بشنوید. ضمنا می‌تونید از طریق سایت رادیو جوان و بخش آرشیو برنامه‌ها این قسمت و قسمت‌های دیگر رو دریافت كنید.

تهیه‌كننده: علی نوبخت
گوینده: پروین كرمی
گزارشگر: فریبا آیینی

مرتبط با این خبر

  • مهارتهای ابتدایی برای ارتباط موثر با مشتری

  • «فصل اول» و منافع مشتری

  • «فصل اول» و رابطۀ خوب با مشتری

  • تملك ایده توسط صاحبان كار

  • «فصل اول و محدودۀ ساخت و توزیع برای رقابت در كسب‌و‌كار

  • «فصل اول» و محدوده‌ها و جغرافیای بازار فروش

  • «فصل اول» و محدوده‌های رقابتی و رسالت كسب و كار

  • فصل اول و وضعیت كسب و كار

  • ارزیابی تهدیدهای كسب و كار

  • «فصل اول»