display result search

شنبه تا چهارشنبه از ساعت 12:25 به مدت 15 دقیقه

فرهنگ و ادبیات این سرزمین سرشار از مفاهیم اجتماعی است. در حوزه كار و تلاش و بهره گیری از ماحصل تلاش كارگر ایرانی نیز در فرهنگ و پیشینه ادبیات این كشور مستنداتی وجود دارد كه" فصل اول" امروز 23 اردیبهشت به آن پرداخته است.

به‌گزارش گروه چندرسانه‌ای رادیو جوان؛فرهنگ و ادبیات این سرزمین سرشار از مفاهیم اجتماعی است. در حوزه كار و تلاش و بهره گیری از ماحصل تلاش كارگر ایرانی نیز در فرهنگ و پیشینه ادبیات این كشور مستنداتی وجود دارد كه" فصل اول" امروز 23 اردیبهشت به آن پرداخته است.

خرید كالای ایرانی باید به یك فرهنگ رایج میان مردم تبدیل شود و مصرف كالای ایرانی برای مردم افتخار باشد.عصاره آنچه كه از سوی مقام معظم رهبری در این چند سال گذشته نامگذاری شده است، در شعار امسال یعنی حمایت از كالای ایرانی نهفته شده است.

در واقع شعار حمایت از كالای ایرانی تبلور اقتصاد مقاومتی، بحث تولید و ایجاد اشتغال است، اگر بخواهیم بحث حمایت از كالای ایرانی را از یك شعار و نام به یك حقیقت ملموس و عینی در جامعه تبدیل كنیم، لوازمی نیاز دارد و باید در این زمینه مردم، تولیدكنندگان و مسئولان وظیفه‌های خود را به خوبی انجام دهند.از نظر فرهنگی همانطور كه مقام معظم رهبری عنوان می‌كنند، مردم باید نسبت به كالالی ایرانی تعصب داشته باشند و مصرف كالای ایرانی برای آن‌ها افتخار داشته باشد. مردم همه باید از نظر روحی و روانی برای حمایت از كالای ایرانی رغبت داشته باشند و این نباشد كه از روی بی میلی و با اكراه كالای ایرانی را خریداری كنند.

خرید كالای ایرانی باید به یك فرهنگ رایج میان مردم تبدیل شود و در این زمینه رسانه‌ها و تاثیرگذاران بر حوزه فرهنگ می‌توانند با تلاشی كه انجام می‌دهند، این مساله را نهادینه كنند. توجه به این موضوع به سود خود مردم است و فرزندان ما اشتغال پیدا خواهند كرد و از بیكاری خارج می‌شوند.بحث ارتقای كیفیت و در نظر نگرفتن منافع كوتاه مدت از جمله وظایفی است كه تولیدكنندگان به عهده دارند. تولیدكنندگان باید بدانند كه از نظر اقتصادی منافعی كه قرار است عاید آن‌ها شود، فقط زمانی به دست خواهد آمد كه به منافع دراز مدت توجه و بتوانند اعتماد مردم را جلب كنند.

تولیدكنندگان باید اعتماد مصرف كنندگان را جلب كنند،اعتماد مصرف كننده زمانی جلب خواهد شد كه كیفیت محصولات و تولید بالا باشد و در این زمینه امیدواریم تولیدكنندگان با تلاش، كیفیت محصولات خود را ارتقا دهند.

انتهای پیام/

مرتبط با این خبر

  • مهارتهای ابتدایی برای ارتباط موثر با مشتری

  • «فصل اول» و منافع مشتری

  • «فصل اول» و رابطۀ خوب با مشتری

  • تملك ایده توسط صاحبان كار

  • «فصل اول و محدودۀ ساخت و توزیع برای رقابت در كسب‌و‌كار

  • «فصل اول» و محدوده‌ها و جغرافیای بازار فروش

  • «فصل اول» و محدوده‌های رقابتی و رسالت كسب و كار

  • فصل اول و وضعیت كسب و كار

  • ارزیابی تهدیدهای كسب و كار

  • «فصل اول»