• فصل اول

    5 سال پیش

    فصل اول

    مشتری مداری

    گوش دادن به حرف مشتری چقدر اهمیت دارد و آیا باعث فروش بهتر می‌شود؟

    5 سال پیش
  • كافه رادیو

    4 سال پیش

    كافه رادیو

    گوش می‌دهیم یا می‌شنویم؟

    صبحت دربارۀ تفاوت بین گوش دادن و شنیدن با رضا مهدوی، استاد موسیقی.

    4 سال پیش
  • نوترانه

    8 سال پیش

    نوترانه

    نوترانه

    ثانیه هایی دلنشین برای گوش دادن به آوای زندگی در كنار نو ترانه ... و صداهای شما مردم ایران برای درخواست ترانه های درخواستی شما

    8 سال پیش