شیوع كرونا و انتقال بسیاری از كسب و كارها به فضای مجازی، و تلاش وزارت ارتباطات برای در اختیار قراردادن بستری مناسب به این كسب و كارها.
دكتر علیرضا علیمردانی، مشاور كسب و كار، مهمان برنامۀ رادیوم بود و دربارۀ دلایل بیشتر دیده شدن بعضی از كسب و كارها در فضای مجازی و بستر آنلاین صحبت كرد.
با شیوع كرونا بسیاری از كسب و كارها تحت تاثیر این ویروس قرارگرفتند و تا حد زیادی زیان دیدند
زمان زیادی از استارتآپ به مفهوم نوین آن نمیگذرد اما بسیاری از این نوع از كسب و كارها به رقبای جدی بازارهای سنتی تبدیل شده و بسیاری از آنها را از عرصه اقتصادی خارج كردهاند.استارتآپ ها موضوعی است كه "منهای نفت" بیشتر به آن پرداخته است.
با پیدایش گوشیهای هوشمند و در دسترس عموم قرار گرفتن آن، افراد بیشتر كالاهای خود را از طریق تلفن همراه خود خریداری میكنند. به همین دلیل كسب و كارها در تلاشند تا خود را با گوشیهای هوشمند منطبق كنند
یكشنبه 3 شهریور 98 «فصل اولُ» با موضوع ایدۀ كسب و كارهای كوچك و متوسط برای جوانان شنیدید.
جیك و پیك كسب و كار مجازی خود را با ما در میان بگذارید...
جیك و پیك كسب و كار مجازی خود را با ما در میان بگذارید...
در فاز اول طرح حمایت، اعطای تسهیلات به كسب و كارهای آسیب دیده از كرونا كه شركت های دانش بنیان كوچك مورد هدف بود، در هفته گذشته انجام گرفت؛ در فاز دوم این طرح شركت های خلّاق برای حمایت در نظر گرفته شده است.
چطور به وسیلهی اینترنت درآمد كسب كنیم.