display result search

شنبه تا چهارشنبه از ساعت 12:25 به مدت 15 دقیقه

یكشنبه 16 اردیبهشت 97 فصل اولُ با موضوع كارگران، آموزش و اطلاع رسانی و موضوع هفتگی حمایت از كارگران صحبت كردیم.

ناآگاهی و به‌روز نبودن و آشنایی نداشتن با موانع قانونی موجب بستن قراردادهای عجیب‌و غریب با كارگران می‌شه. ارعاب اونها با چك‌ها و سفته‌ها برای شكایت نكردن و پیگیری نكردن حقوقشون باعث می‌شه تا كارفرماها بخش زیادی از حقوق كارگرها رو زیرپا بذارن و در صورتی‌كه تهدیدهای كارفرماها می‌تونه از طریق مراجع قانونی پیگیری بشه. شناخت قوانین به زبون ساده و راه‌های استفاده از اونها و بستن قراردادها قانونی به پیگیری مشكلات كارگری كمك زیادی می‌كنه و وظیفه‌ی رسانه‌ها و وكلای حقوقی كارگریه كه این قوانینُ به كارگران بیاموزن و راهُ برای سوءاستفاده همیشگی برخی از كارفرماها ببندن.
در این قسمت از فصل اول گفتگو پیرامون نحوه‌ی اطلاع رسانی به كارگران در مورد حقوق قانونی آنها صحبت می‌كنیم و شما می‌تونید با نظرهای خودتون ما رو همراهی كنید.

هر روز از 12:30 تا 13 همراه شماییم با فصل اول

گوینده: راضیه هاشمی
تهیه كننده: علی نوبخت

ما را در آشیو دنبال بشنوید

مرتبط با این خبر

  • مهارتهای ابتدایی برای ارتباط موثر با مشتری

  • «فصل اول» و منافع مشتری

  • «فصل اول» و رابطۀ خوب با مشتری

  • تملك ایده توسط صاحبان كار

  • «فصل اول و محدودۀ ساخت و توزیع برای رقابت در كسب‌و‌كار

  • «فصل اول» و محدوده‌ها و جغرافیای بازار فروش

  • «فصل اول» و محدوده‌های رقابتی و رسالت كسب و كار

  • فصل اول و وضعیت كسب و كار

  • ارزیابی تهدیدهای كسب و كار

  • «فصل اول»