display result search
برای تجارت بهتر باید احترام به مشتری را در راس امور قرار دهیم چرا تجارت ما بدون حضور مشتری رونقی نخواهد داشت
گاهی اوقات برای اینكه بتوانیم مشتری را از كسب و كارمان راضی نگه داریم دست به اقدامات متفاوتی میزنیم، بی آنكه بدانیم به راستی مشتری در مواجهه با كسب و كار ما راضییست یا نه. در واقع مشتری راضی و نارارضی باهم تفاوتهایی دارند كه با شناخت این تفاوتها میتوانیم مشكلات كسب و كار خود را شناخته و در جهت رفع این مشكلات كوشا باشیم. شنیه هفدهم تیرماه در برنامه نقشه گنج در باره مشتری راضی و مشتری ناراضی حیبت خواهیم كرد شمارار به شنیدن این برنامه دعوت میكنیم.