display result search

از ساعت به مدت

شاید برای شما هم پیش آمده باشد كه با دیدن یك آگهی بازرگانی و یا خواندن بروشور و بنرها متوجه غلط املایی یا محتوایی آن آگهی شده باشید. برنامه "راهكار" 21 فروردین ماه به غلط هایی كه در آگهی های تبلیغاتی جا خوش كرده پرداخته است.

به‌گزارش گروه چندرسانه‌ای رادیو جوان؛ شاید برای شما هم پیش آمده باشد كه با دیدن یك آگهی بازرگانی و یا خواندن بروشور و بنرها متوجه غلط املایی یا محتوایی آن آگهی شده باشید. برنامه "راهكار" 21 فروردین ماه به غلط هایی كه در آگهی های تبلیغاتی جا خوش كرده پرداخته است.

رسانه ها تاثیری عمیق و گسترده بر اخلاق و تفكر اجتماعی افراد جامعه دارند چنان كه ژان استوتزل در كتاب روان شناسان اجتماعی می نویسد: «ارتباط جمعی یا بهتر بگوییم ارتباطات در میان توده ها، عبارت است از انتقال اندیشه ها به تعداد فراوانی از افراد در آن واحد».

پرورش اندیشه ها و احساسات و انتقال منظم ارزش ها و نقش های تمدن و فرهنگ جامعه به افراد و همچنین پرورش عقاید و پرورش حرفه ای و كوشش در تربیت افراد جامعه از كاركردهای اصلی رسانه هاست.

در این میان مهم است كه این اطلاعات و اخبار چگونه و با چه كیفیتی به مخاطب ارائه می شود. اگر بیلبوردها و بروشورها و آگهی های تبلیغاتی را هم یك مدل رسانه فرض كنیم. مهم است كه رسانه هایی از این دست هم بدون غلط و صحیح به مخاطبان خود ارائه شوند.

انتهای پیام/

مرتبط با این خبر

  • پیشگیری از بیماری های صعب العلاج

  • مصاحبه اختصاصی باشگاه خبرنگاران جوان با حسن صنوبری طنزپرداز و تهیه كننده رادیو جوان.

  • غم و شادی لازمه زندگی است

  • از كپی برابر اصل دوری كنیم

  • راهكاری برای استفاده بهتر از جوی‌های آب

  • راهكار دستیابی به یك "وای فای" خوب

  • زمان واژه دور را بی معنی كرد

  • كار در منزل

  • تربیت فرزند

  • تحملشان را داریم؟