display result search
برای مدیریت تعاریف متعددی ذكر شده است. یكی از آن تعاریف این است كه مدیریت فرایندی است كه طی آن تصمیم گیری در سازمانها صورت میگیرد. برنامهی «راهكار» 3 دیماه به مبحث مدیریت پرداخته است.
مدیریت از دید كاركردی شامل وظایفی همچون برنامه ریزی، تصمیم گیری، سازماندهی، نوآوری، هماهنگی، ارتباطات رهبری انگیزش و كنترل میشود.
مدیریت یك فرآیند است و مفهوم نهفتهی مدیریت، هدایت تشكیلات انسانی است. اما از نگاه برنامهسازان «راهكار» مدیریت میتواند معانی دیگری را دربر بگیرد. مدیر كسی است كه حقوق و مزایای متفاوتتری در مقایسه با كارمند دارد. مدیر با رفتاری متمایز از كارمندان شناخته میشود و مدیر...
برنامهی «راهكار» سوم دیماه دربارهی مدیریت سخن میگوید.